سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن در مدیریت و سلامت خانواده نقش مهم و تاثیرگذار دارد

زن در مدیریت و سلامت خانواده در زمینه‌های اقتصادی، معنوی، علمی و قرآنی نقش اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین فیض آبادی استاد حوزه و دانشگاه در سیصد و سی و هفتمین دوره بصیرت ویژه کارکنان پایور عقیدتی، سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: خانواده کانون انس، الفت و مهربانی است و با محبت و مهربانی محیط خانه سالم و تعادل و امنیت روانی برقرار است.

وی ادامه داد: فلسفه ازدواج بنا به آرامش است و نیاز‌های عاطفی تنها با همسر برآورده می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند؛ نقش تک تک اعضای خانواده اعم از فرزندان و به ویژه همسر خانواده در موفقیت مردان موضوعی غیر قابل انکار است این موضوع در مورد کارکنان نیرو‌های مسلح به لحاظ حساسیت‌های شغلی و برخی محدودیت‌ها موجود به مراتب بسیار ظریف و مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین فیض آبادی بیان کرد: زن و شوهر نیاز‌های عاطفی همدیگر را جدی بگیرند و آن‌ها را تقویت کنند چرا که علت اصلی طلاق مشکلات عاطفی است.

وی گفت: امروزه معنویت در زندگی کم رنگ شده است و باید برای نماز، قرآن، مسجد، دعا و.. بیشتر وقت بگذاریم.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: فرزندان رفتار‌های پدر و مادر را کپی برداری و در زندگی اجرا می‌کنند وقتی فرزندمان خطایی می‌کند او را سین جیم نکنیم و برای خطایش عذری بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین فیض آبادی افزود: انگشت بر روی نکات و خصوصیات مثبت فرزندان بگذارید و نکات رفتاری دقیق در تربیت فرزند رعایت کنید.

وی گفت: فرزندان را به نماز خواندن دعوت کنید و خداوند را به آنان معرفی کنید فرزندان تا عاشق خدا نباشند دنبال نماز نمی‌روند.

انتهای پیام//ز. ج


فلسفه ازدواج بنا به آرامش است

برچسب ها: طلاق ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.