سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع (ع) در ارومیه

مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع در محل دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان در  مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع با اشاره به این که وهابیت بهائیت و عرفان‌های نوظهور همه نشات گرفته از تفکر انگلیسی و استکباری هستند گفت: در کتب اهل سنت بیش از ۲۰۰ کتاب در محکومیت عقاید ابن تیمیه و وهابیت نوشته شده است.
 
حجت الاسلام سرایی با بیان این که بیش از ۴۰ هزار سایت وهابیت مشغول حمله به عقاید اسلام ناب محمدی (ص) هستند افزود: دشمنان سعی داشتند تمام نشانه‌های مقدسات دینی اسلام و حرم‌های ائمه اطهار و بزرگان دینی را در حجاز و عربستان از بین ببرند و متاسفانه در عربستان تا حدود زیادی به این موضوع دست یافتند.
 
وی انتشار خرافات و اتتخاب سوژه‌های عوام پسند و سطحی نگرانه را دستاویز وهابیت برای از بین بردن اسلام ناب محمدی ص دانست و خاطرنشان کرد: حفظ روحیه انقلابی گری و مقابله فرهنگی با تفکر استکباری و وهابیت عامل مهم در مقابله با این تفکر الحادی است.
 
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برای تبیین موضوع گام دوم انقلاب با حضور کارشناسان در برنامه‌های مختلف تقدیر کرد و از دیگر دستگاه‌های اجرایی خواست تا فعالیت‌های محوری در این زمینه انجام دهند.
 
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به این که در دوم اسفند ماه سال جاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود گفت: شورای نگهبان طبق سال‌های گذشته با بی طرفی و قاطعیت کامل در انتخابات وارد می‌شود.
 
آقای کریم نژاد با اشاره به وظایف شورای نگهبان در انتخابات، نظارت بر حسن اجرای مراحل انتخاباتی و تایید صلاحیت نامزد‌های مجلس شورای اسلامی را از جمله این وظایف دانست و افزود: تا به حال ۲۰۰ تا ۲۶۰ نامزد احتمالی مجلس شورای اسلامی در استان شناسایی شده اند.
 
وی گفت: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی ۴۴۴ نفر ثبت نامی وجود داشت که حدود ۶۰ نفر از این تعداد صلاحیتشان تایید نشد.
 
انتهای پیام/م
 

مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع (ع) در ارومیه برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.