سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدودف: جنگ تجاری اثری منفی بر بازار بین الملل می‌گذارد

نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد تحریم‌ها و جنگ تجاری بر بازار کار و اقتصاد همه کشور‌ها پیامد‌های منفی دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد حمایت از تولیدات داخلی، تحریم‌ها و جنگ تجاری بر بازار کار و اقتصاد همه کشور‌ها پیامد‌های منفی دارد.

مدودف در چارچوب یکصد و هشتمین نشست کنفرانس بین المللی کار در کاخ ملت‌ها در ژنو این مطلب را عنوان کرد.

او با اشاره به این مطلب که رفتار برخی کشور‌ها در حوزه‌های تجاری و اقتصادی بیش از پیش "تهاجمی" شده است، خاطر نشان کرد رویکرد تهاجمی برخی کشور‌ها چندین دهه پیشرفت در روابط بین الملل را زیر سوال برده است.

نخست‌وزیر روسیه همچنین گفت "تغییرات بنیادی جهان کار همه کشور‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. ما در دنیایی که جهانی شده زندگی می‌کنیم و تنظیم روابط حرفه‌ای شیوه‌ها و اصولی جمعی را ایجاب می‌کند که به صورت گروهی تهیه شده باشد".

مدودف با تاکید بر ضرورت حفظ همه ابزار‌های معماری روابط بین الملل که "شکننده" شده است، خاطرنشان کرد روسیه همیشه از همکاری‌هایی که به طور دو جانبه سودمند باشد، با روی باز استقبال می‌کند.

یکصد و هشتمین نشست کنفرانس بین المللی کار روز دوشنبه با حضور نمایندگان دولتی، کارفرمایان و کارگران و مشارکت حدود چهل رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر آغاز شد.

قرار است شرکت کنندگان در این نشست درباره مجموعه مسائلی در ارتباط با کار بحث و گفت‌وگو و بیانیه‌ای را درباره آینده کار در برابر چالش‌های جدید تصویب کنند.

گای رایدر، مدیر کل سازمان بین المللی کار در گفتگویی مطبوعاتی اعلام کرد این بیانیه قرار است به مسائلی که فناوری‌های جدید، تغییرات آب و هوایی، جهانی شدن و افزایش جمعیت را مطرح می‌کنند، پاسخ بدهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.