سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در مشهد

هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمدرضا سلامی مدیرعامل سازمان پارک‌‎ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: ۷۵۰ غرفه به شرکت‎کنندگان واگذار شده است. همچنین در حاشیه نمایشگاه، کارگاه یک روزه با موضوع «مدیریت پساب در فضای سبز با رویکرد احداث تصفیه خانه‌های محلی» نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال نمایشگاه بین‎‌المللی گل و گیاه در دو فضای سرپوشیده با ۲۰ هزار مترمربع مساحت و فضای روباز با ۲۰ هزار مترمربع مساحت، جهت رفاه حال بازدیدکنندگان مهیا شده است.

وی با بیان اینکه از میان ۳۵۰ شرکت کننده، ۲۹۵ شرکت داخلی و سایر شرکت کنندگان، ۱۱ مورد نمایندگانی از کشور‌های چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و هلند هستند، تصریح کرد: فروش گل و گیاه، نهاده‌‏های کشاورزی، سالن گل‏های شاخه بریده، سالن‏های نمایشی شامل طراحی‌‏های فضای سبز و فضاسازی نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌‎ها و فضای سبز شهرداری مشهد به سایر برنامه‌‎های فرهنگی- اجتماعی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه هم اشاره کرد و گفت: برنامه‎های فرهنگی مفرح، برنامه‎های آموزش شهروندان، آتش بازی و ... نیز اجرا خواهد شد. علاوه بر این، جهت رفاه خانواده‎ها، محیط بازی مخصوص کودکان هم تعبیه شده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

حضور نمایندگان خارجی در نمایشگاه گل و گیاه مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.