سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

شبکه‌های اجتماعی بهترین مکان برای ترویج فرهنگ رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: شبکه‌های اجتماعی بهترین مکان برای ترویج برنامه‌های فرهنگی به ویژه دهه کرامت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک شورای هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت کشور و خراسان رضوی در مشهد گفت: خراسان رضوی و قم در زمینه آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی ندارند لذا کمیته‌ای برای آسیب شناسی جشن‌های دهه کرامت در خراسان رضوی  باید تشکیل شود و هیات نظارت، آثار و عملکرد‌های متولیان را بررسی کند.

وی تصریح کرد:  برنامه‌های اصلی دهه کرامت در قم و خراسان رضوی برگزار می‌شود که این برنامه‌ها باید به نحو شایسته برگزار شود.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: دهه کرامت فرصتی مناسبی برای عرض ارادت به اهل بیت (ع) و فضیلت جویی است.

برجسته شدن سنت و سیره رضوی در دهه کرامت

جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هم در این نشست  گفت: ۴۳ دستگاه اجرایی طی دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در این استان اجرا می‌کنند که در اجرای این برنامه‌ها به بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان، سنت و سیره رضوی و شعار سال توجه شده است.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است که در برنامه‌های دهه کرامت، سنت و سیره رضوی برجسته و گسترده بوده و این برنامه‌ها متنوع‌ تر از سال‌های گذشته باشد.

از روز نخست  ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا  یازدهم این ماه سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام//م.پ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.