سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه سامدفاصله میان مردم و مسئولین کم می کند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه سامانه سامد ارتباط مردم و مدیران را افزایش داده است، گفت: این سامانه در استان عملکرد خوبی دارد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حجت الاسلام عبدالله عزیزی صبح امروز سه شنبه در همایش آموزش اجرای پایلوت سامانه ۱۱۱ که با حضور بازرسین نهاد ریاست جمهوری و دستگاه‌های اجرایی در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت:همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اداره‌ای که مردم در آن احساس حقارت کنند اداره اداره جمهوری اسلامی نیست چرا که مردم ایران مردمی شریف هستند و باید کرامت انسانی آن‌ها حفظ شود.

وی بیان کرد : شیوه و رفتار حاکمیت جمهوری اسلامی با آنچه که در دنیای امروز بوده و هست و خواهد بود متفاوت است و بر اساس خدمت به مردم و ارزش‌های دینی و مدلی منطبق با ولایت فقیه است.

وی در ادامه از سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین یاد کرد و بیان داشت: هدف از راه اندازی این سامانه خدمتگزاری و بهبود پاسخگویی به مردم است با شماره گیری سامانه ۱۱۱ ارتباط مردم با مسئولین برقرار می‌شود و فاصله‌ای را که دشمن ۴۰ سال است تلاش می‌کند آن را زیاد کند یعنی فاصله میان مردم و مسئولین با این کار این فاصله کم و مردم با مسئولین ارتباط مستقیم دارند.

وی با انتقاد به برخی مدیران که هنوز با سامانه سامد همراه نشده‌اند، بیان  کرد: در این راستا همه مدیران باید با جدیت وارد کار شوند و جوابگوی نامه‌ها، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم باشند.

وی بیان داشت: دشمن با جنگ اقتصادی که دنیای استکبار علیه ما آغاز کرده است قصد دارد یک نارضایتی اجتماعی در میان ملت ایران به وجود آورد لذا می‌طلبد مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی با خدمتگذاری به مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 سامانه سامد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.