سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تلفات جاده‌ای در دوماه اول امسال

معاون عمرانی استاندارکرمانشاه ازکاهش تلفات جاده‌ای در دوماه اول امسال خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : باهمکاری پلیس راهور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دوماهه اول امسال شاهد کاهش ۱۸ درصدی تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بودیم، این درحالیست که شاهد افزایش تعداد سفر‌ها، تردد کامیون‌ها و خودرو‌ها هستیم .

وی گفت : لازم است مشکلات ایمنی راه‌ها به صورت کارشناسی بررسی شود تا بتوانیم ایمنی جاده‌های استان را افزایش دهیم .

وی افزود: برای سال ۹۸ کاهش ۲۰ درصدی تلفات جاده‌ای را هدفگذاری کرده ایم به همین منظور لازم است نهاد‌های متولی ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان جهت تحقق این هدف برنامه ریزی کنند.

سالاری بااشاره به اهمیت افزایش ایمنی راه‌ها افزود: با توجه به حساسیت ویژه استاندار محترم درخصوص تامین ایمنی هرچه بیشتر راه‌های استان، پیگر تامین اعتبارات لازم جهت هستیم و در این راستا قبلا تفاهمنامه‌ای جهت تامین اعتبارات لازم برای پلیس نامحسوس امضا شده است.

سالاری ورود بیمه‌ها به سرمایه گذاری درمناطق پرخطر و حادثه خیز را لازم دانست و اظهارداشت: بیمه‌ها با توجه به منابع مالی که در اختیار دارند می‌توانند در راستای کاهش تلفات جاده‌ای نقش موثری ایفا کنند و با سرمایه گذاری دراین زمینه از منافع بلند مدت آن نیز برخوردار شوند .

 

 

انتهای پیام/د

کاهش ۱۸ درصدی تلفات جاده‌ای

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.