نشست مدیرکل و معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان خَیر در راستای اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه ۶ هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند که برای توانمندسازی آن‌ها از طریق اشتغال زایی با ایجاد گروه‌های همیار اقداماتی صورت گرفته است.

وی گفت : بهزیستی موظف است هر ساله ۱۰ درصد از مددجویان خود را با اعطای تسهیلات اشتغال زایی به آن‌ها از چرخه حمایت خارج و خودکفا کند.

زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان گفت: بهزیستی این آمادگی را دارد با داشتن جامعه هدف گسترده در راستای نیت خُیرین در هر زمینه شغلی برای مددجویان اقدامات لازم را انجام دهد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش داریم که توانسته با اشتغال زایی برای خود در زمینه‌های مختلف خیاطی، پخت انواع نان‌های سنتی، کلوچه و همچنین آشپزی موفقیت‌هایی را کسب کنند .

 

 

انتهای پیام/د

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق اشتغال زایی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.