سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از تلاش برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان در سال‌جاری، گفت : باید تلاش کنیم تا کاهش سه درصدی نرخ بیکاری را در شهرستان کرمانشاه هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای کاهش نرخ بیکاری به برنامه نیاز داریم، گفت : دستیابی به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در شهرستان کرمانشاه نیاز به تلاش مضاعف تمامی دستگاه‌ها و ادارات دارد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت وافزود: سهمیه شهرستان کرمانشاه از این تسهیلات ۹۲ میلیارد تومان بوده که تاکنون به ۱۷۰ طرح با بیش از ۷۵۵ فرصت شغلی بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شدهاست.

رنجبر اشاره‌ای هم به پرداخت تسهیلات اشتغال مناطق زلزله زده در کوزران و ماهیدشت داشت و افزود: در کوزران و ماهیدشت نیز برای اجرای ۱۴۰ طرح اشتغالزا ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که ۲۰۲ فرصت شغلی را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: در بین طرح‌های اشتغال پایدار روستایی ۲۲ طرح بالای یک میلیارد تومانی داریم که باید مدیران ادارات و بانک‌ها برای جذب تسهیلات این طرح‌ها تمامی تلاش خود را داشته باشند و در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به پرداخت تسهیلات این طرح‌ها اقدام کنند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: طرح‌های بالای یک میلیارد تومان به لحاظ اشتغال پایداری که ایجاد می‌کنند، اهمیت زیادی دارند.

رنجبر در ادامه با اشاره به در دست تهیه بودن سهمیه اشتغال شهرستان کرمانشاه در سال جاری، افزود: در جلسه بعدی شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سهمیه ادارات مختلف اعلام خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

باید برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در شهرستان بکوشیم

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.