فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تعداد ۱۵۲ فقره پرونده تخلف از ابتدای سال‌جاری تا کنون تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرماندار سنقرو کلیایی در جلسه تنظیم بازار این شهرستان، اهمیت کنترل قیمت‌ها و انجام بازرسی‌های مستمر از وضعیت بازار و ایجاد رضایتمندی در بین مردم را مورد تاکید قرار داد.

معصومی‌زاده تلاش و کوشش مسئولان ذی‌ربط را در راستای ارائه خدمات به مردم شهرستان ضروری دانست و گفت: خدمات رسانی مناسب، شایسته این مردم شریف است.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی یک‌هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی و ۲۵ گشت مشترک از واحد‌های صنفی و... این شهرستان صورت گرفته و در ارتباط با موضوع، تعداد ۱۵۲ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

فرماندار سنقرو کلیایی همچنین از توزیع مقدار ۸۸ تن شکر، ۳۰ تن قند و چهار تن و ۴۰۰ کیلو گوشت منجمد طرح تنظیم بازار توسط جهاد کشاورزی از ابتداری سال‌جاری تا‌کنون در سطح شهرستان خبر داد.

نصب برچسب قیمت بر روی اجناس و کنترل اجناس به لحاظ قاچاق بودن، تشکیل کمیته‌ای متشکل از اداره‌های ذی‌ربط و تهیه سازو کار کنترل قیمت کالا‌ها و همچنین کنترل عملکرد خبازی‌ها و شناسایی کاستی‌ها از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار سنقرو کلیایی آن‌ها را بیان کرد.
انتهای  پیام/ز


توزیع مقدار ۸۸ تن شکر در سنقر و کلیایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.