سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکارات و خلاقیت‌های مدیرکل زندان‌های کرمانشاه قابل تحسین است

استاندار کرمانشاه گفت : ابتکارات و خلاقیت‌های مدیرکل زندان‌های کرمانشاه قابل تحسین است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به همراه سالاری معاون عمرانی، وفایی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و جمعی از مدیران استانداری از زندان مرکزی بازدید و از روند انجام برنامه‌های اصلاحی، تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی این بخش آگاهی یافت .

وی گفت : در سخنانی ضرورت توسعه برنامه‌ها به ویژه در حوزه‌های آموزشی و اشتغال و حرفه آموزی زندانیان را مورد تاکید قرار داد .

بازوند افزود : اجرای تفاهم نامه‌های خیلی خوبی که با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای صورت گرفته می‌تواند نگرانی‌های زندانیان و خانواد‌های آنان پس از آزادی از زندان را برطرف کند .

استاندار کرمانشاه همچنین به نقش موثر کمک‌های مردمی برای رفع گرفتاری زندانیان نیازمند تاکید و اظهار کرد: بدهی زندانیان نیازمند تا سقف ۱۰ میلیون تومان با کمک خیران پرداخت و با هماهنگی‌های لازم این دسته از زندانیان آزاد خواهند شد.

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در ابتدای بازدید استاندار و هیئت همراه مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های مختلف را تشریح کرد.

منصور بیگلری در گزارشی آموزش و توانمندسازی زندانیان و کمک به معیشت خانواده نیازمند آنان را به عنوان رویکردی اصلی مورد تأکید قرار داد.

وی در ادامه برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی، شغلی و فعالیت مراکز مشاوره و روانی در مانی در زندان‌های استان را از جمله فعالیت‌های شاخص این مجموعه دانست.

عضو شورای قضایی استان به هماهنگی بسیار خوب مجموعه قضایی استان به ویژه تلاش‌های ارزنده عدالت خواه رئیس کل دادگستری برای تحقق این امر مهم اشاره و خاطرنشان کرد.

اداره کل زندان‌های کرمانشاه در بین زندان‌های سراسر کشور در بسیاری از زمینه‌ها و حوزه‌ها حایز رتبه‌های برتر است .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از روند انجام برنامه‌های اصلاحی، تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.