سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: نیویورک تایمز و سی‌ان‌ان دشمنان واقعی مردم هستند

رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین حمله خود به رسانه‌ها، روزنامه نیویورک تایمز و شبکه سی‌ان‌ان را دشمن واقعی مردم خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز در در پیام‌های توئیتری بار دیگر رسانه‌های منتقدش را هدف حملات لفظی خود قرار داد و آنان را دشمن واقعی مردم خواند.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: یک گزارش کذب دیگر در نیویورک تایمزِ شکست خورده. ما مدت‌ها است که برای اتخاذ برخی از این اقدامات مرزی تلاش می‌کنیم، مانند سایر دولت‌های (آمریکا)، اما تا پیش از امضای توافق با مکزیک، از دستیابی به آن‌ها یا دستیابی کامل به آن‌ها ناتوان بودیم. افزون بر این، مکزیک نیز سال‌ها بود که در زمینه داشته‌ها و نداشته‌های مرزی با ما همکاری نمی‌کرد, اما اکنون و بالاخص بعد از آنکه دیروز با رئیس جمهور آن‌ها (مکزیک) گفتگو کردم، اطمینان دارم که آن‌ها همکاری خواهند کرد و خواستار این هستند که کار‌ها به درستی صورت گیرد.

رئیس‌جمهور امریکا افزود: مهم‌تر اینکه، در بیانیه مطبوعاتی دیروز به برخی مسائل و بالاخص یک مورد اشاره نشد که آن‌ها در زمان مناسب اعلام خواهند شد. اکنون قرار است همکاری بزرگی بین مکزیک و آمریکا صورت بگیرد و این چیزی است که ده‌ها سال وجود نداشت. با وجود این، اگر به علتی نامعلوم همکاری صورت نگیرد، ما همواره می‌توانیم به موضع پیشین و بسیار سودآور خود در زمینه تعرفه‌ها بازگردیم، اما گمان نکنم این کار ضرورتی داشته باشد. نیویورک تایمز شکست خورده و نیز سی‌ان‌ان که رتبه آن به چالش کشیده شده، هر کاری می‌کنند که شکست خوردن کشورمان را شاهد باشند! آن‌ها دشمنان واقعی مردم هستند! 

او در توئیتی دیگر با اشاره به مسدود شدن دسترسی طرفدارانش به توئیتر نوشت: «توئیتر باید اجازه استفاده دوباره از پلتفرم خود را به آن دسته از محافظه‌کاران که فعالیتشان ممنوع شده است، بدهد. به یاد داشته باشید، به این می‌گویند آزادی بیان. شما دارید مرتکب اشتباه بزرگی می‌شوید!»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.