سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم زاهدان:

تامین منابع موسسه‌های درمانی یکی از اهداف اصلی نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهداف اصلی نمایندگان به ویژه نمایندگان مردم استان در مجلس تامین منابع موسسه‌های درمانی است تا مردم مشکل هزینه درمانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نمایندگان مردم استان در تلاش هستند با تأمین اعتبارات حوزه سلامت بتوانند ارائه خدمات با کیفیت به مردم را بهبود بخشند.

وی گفت: مردم در بخش سلامت و درمان احساس آسایش و آرامش خاطر دارند، زیرا دولت را در کنار خودشان می‌بینند و احساس امنیت می‌کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمه سلامت با رویکرد عدالت اجتماعی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و اهدا دفترچه بیمه سلامت رایگان به روستاییان و شهرنشینان توانسته گام‌های مهمی در جهت حفظ سلامت مردم جامعه بردارد.

وی بیان کرد: حفظ جایگاه و منزلت و شخصیت افراد جامعه در مراکز درمانی در مواقع نیاز بسیار مهم است که بیمه سلامت توانسته نیاز بیمه‌ای بیماران را مرتفع سازد.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی پیرامون خدمات بیمه سلامت به جامعه بیمه شدگان گفت: با همکاری و مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تأمین منابع درمانی مردم، بیمه سلامت می‌تواند فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم ما جز رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشند، را محقق کرده و در جهت رضایتمندی مردم گام بردارد.

دکتر رضا عباسی افزود: با همت و تلاش دولت تدبیر و امید بیش از ۸۰ درصد مردم استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی بهره مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: از اولویت‌های مهم سازمان در سال رونق تولید، اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی در بخش خصوصی و استحقاق سنجی در مراکز درمانی دانشگاهی است که از هدر رفت منابع جلوگیری بعمل می‌آید.

انتهای پیام/ع

مردم در بخش سلامت و درمان احساس آسایش و آرامش خاطر دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.