سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اساتید دانشگاهی به پرسپولیس راه پیدا می‌کنند

با اعلام ایرج عرب، اساتید دانشگاه به زودی برای افزایش در آمدزایی باشگاه پرسپولیس دست به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه بحث درآمدزایی موضوع حیاتی تمامی باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی به شمار می‌آید، باشگاه فوتبال پرسپولیس و مسئولان آن در صدد آن هستند تا در کنار درآمدزایی از حامیان مالی راه‌های مختلفی را برای جذب پول به باشگاه امتحان کنند.

عرب و دستیارانش در نظر دارند تا با کمک کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند درآمد باشگاه پرسپولیس را با راه اندازی اپلیکیشن‌ها و استفاده از تکنولوژی نوین و همچنین استخدام مجری حامی مالی جدید و آموزش دیده در این زمینه، روز به روز افزایش دهند.

در همین خصوص ایرج عرب اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که مجری را انتخاب کنیم که بتواند از مجموعه درآمد‌های پرسپولیس به نحو احسن استفاده کند و در درآمدزایی موثر باشد؛ که یکی از این بحث‌ها بحث راه اندازی اپلیکیشن‌ها است که موضوع به روزی است و ما هم روی آن فکر می‌کنیم و برنامه داریم.

وی ادامه داد: در زمینه درآمدزایی کارگروهی را با حضور اساتید دانشگاه‌ها و آکادمیک استفاده می‌کنیم که آن‌ها بتوانند یکسری مسائل را باز کنند و در کنار حامی مالی باشگاه هم بتواند به منافعی برسد. اگر ما سال آینده درآمدهایمان را افزایش ندهیم مطمئنا با مشکلات جدی‌تری روبرو خواهیم شد.


بیشتر بخوانید:

برانکو در سرزمین شفر!

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد / عقاب در پرسپولیس ماندنی می شود؟

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.