سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاپیتان‌های تراکتورسازی در سبد خرید قلعه نویی/ توافق اولیه سپاهانی‌ها با پدیده جوان بوشهری

باشگاه سپاهان قصد دارد احسان حاج صفی و اشکان دژاگه ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی را به خدمت بگیرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی چند روز پیش توانستند محمدرضا حسینی یکی از شاه ماهی‌های نقل و انتقالاتی و مرتضی منصوری پدیده لیگ دسته یک را به خدمت بگیرند و اکنون به دنبال جذب گزینه‌های دیگر مدنظر قلعه نویی هستند تا قدرتمندانه وارد رقابت‌های لیگ نوزدهم شوند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سپاهانی‌ها به دنبال احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی هستند، اما با توجه به اینکه رقم قرارداد این بازیکن بالا است به همین علت زردپوشان اصفهانی برای جذب این بازیکن کار سختی پیش رو دارند. همچنین در حالی که گفته می‌شد که قرار است حاج صفی با سعید آقایی بازیکن سپاهان معاوضه شود، اما مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان این موضوع را تکذیب و بیان کرد که هر ۲ بازیکن در لیست نقل و انتقالات ما قرار دارند.

علاوه بر این اشکان دژاگه هم مدنظر سپاهانی‌ها است، اما در بند قرارداد این بازیکن ذکر شده است که رضایت نامه اش برای تیم‌های ایرانی صادر نمی‌شود و همین موضوع روند مذاکره با این بازیکن را سخت کرده است.

گفته می‌شود محمد محبی پدیده جوان بوشهری تیم دسته یکی شاهین بوشهر هم با باشگاه سپاهان به توافق رسیده است و به زودی قراردادش رسانه‌ای می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ایران پوریان، کیانی، شفیعی و ابراهیمی در لیست خروجی سپاهان قرار دارند و اگر باشگاه سپاهان بتواند نفرات مدنظر را جذب کند این بازیکنان رفتنی هستند. البته جدایی شفیعی از بین این ۴ نفر قطعی شده است.

به هر حال امیرقلعه نویی بعد از اینکه لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه سپاهان داد راهی ترکیه شده است تا تعطیلات خود را در خارج از کشور سپری کند.


بیشتر بخوانید: 

پایان قرارداد ۱۲ بازیکن برای سپاهان دردسر ساز شد

منصوری به سپاهان پیوست

محمدرضا حسینی به سپاهان پیوست


انتهای پیام/  

اخبار نقل و انتقالاتی سپاهان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
وحید
۱۲:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
این قلعه هم که مثل همیشه خوش اشتها تشریف داره،کلی بازیکن با رقمهای درشت جذب میکنه ولی آخر فصل که بشه اگه نتیجه نگیره
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
نتیجه که نگیره تیمش ششمین یا هفتمین تیم در هزینه کردن بوده و نتایج مهندسی شده