سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل شرایط برای حضور سرمایه گذار در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: باید شرایط را برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی تسهیل کنیم و سازمان‌های حاکمیتی هم باید به این امر کمک کنند تا رغبت به سرمایه گذاری در خوزستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: فضای کسب و کار در خوزستان شرایط خیلی خوبی ندارد و ما باید شرایط را برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی تسهیل کنیم و سازمان‌های حاکمیتی هم باید به این امر کمک کنند تا رغبت به سرمایه گذاری در خوزستان ایجاد شود.

وی افزود: اقلیم استان و میزان بیکاری در خوزستان در تسهیل شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان باید در نظر گرفته شود و از بخشی نگری صرف خارج شویم و باید مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حتماً اجرایی گردد.

شریعتی تصریح کرد: مدیران سازمان‌های حاکمیتی و دولتی باید از بخشی نگری و کار جزیره‌ای و پراکنده پرهیز و تلاش کنند تا زبان مشترک میان دولت و بخش خصوصی ایجاد شود.

استاندار خوزستان بیان داشت: مدیران دستگاه‌های دولتی عضو شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید این شورای  را مهم بدانند، زیرا این نهاد مهمی است و باید به مدیران دولتی عضو شورای ابلاغ شود که حتماً در جلسه حضور داشته باشند و مدیرکل حقوقی و بازرسی استانداری استانداری نیز باید حضور نداشتن مدیران دولتی عضو کارگروه  را در ارزشیابی و ارزیابی‌های سالانه لحاظ کند تا این مدیران پاسخگو باشند.

 رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: تنها جایی که بخش دولتی همتراز و هم رده بخش خصوصی و مکلف به پاسخگویی به آن می‌شود شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است که مدیران دولتی از آن فرار می‌کنند و با نگاه بالا به پایین با بخش خصوصی صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/م

تلاش برای رونق کسب و کار در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.