مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آمادگی برای ارائه خدمات بیمه بیکاری برای تمامی کارگران بیکار شده به دلیل سیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سید نور محمد‌پور ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سیل موجب شده تا تعدادی از کارگران خوزستان بیکار شوند و آماده هستیم که تمامی کارگرانی که به هر دلیلی کارگاه آن‌ها زیر آب رفته و سیل باعث از بین رفتن آن شده، کسانی که سابقه بیمه دارند با مراجعه به اداره کار و ارائه لیست بیمه دی و بهمن، از بیمه بیکاری استفاده کنند.

وی افزود: کارگران در مواقع احتیاج نظام و اسلامی همواره در صحنه حاضر بودند و صیانت در زمینه حقوق و مزد، بازرسی و ایمنی و بهداشت کار و بیمه بیکاری است.

محمد پور تصریح کرد: کارگران با یکسال سابقه به بالا مدت زمان ۱۲ ماه، ده سال سابقه مدت زمان ۱۸ ماه و بیشتر نیز مدت زمان ۲۴ تا ۳۶ ماه بیمه بیکاری ارائه می‌شود که این نیز جزء سابقه کار آن‌ها به شمار می‌آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: دستمزد سال جاری با مصوبه شورای عالی کار در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته نسبت به سال ۹۶ شاهد افزایش حداقلی ۳۶.۵ درصدی است.

انتهای پیام/م

حمایت بیمه از سیل زدگان خوزستان

برچسب ها: حوادث ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.