سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ گویی به در خواست های مردم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات عمومی با مردم از مسئولان خواست تمام تلاششان را برای رفع مشکلات و موانع مردم بکار گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برنامه ملاقات عمومی با مردم گفت: مشکلات اقتصادی، اشتغال، تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و سخت گیری‌های بی مورد از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان از جمله مشکلات مطرح شده توسط مردم در این دیدار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید برای خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نکنند، افزود: مراجعان در بخش‌های مختلف مشکلات و درخواست‌های عمومی و اختصاصی خود را مطرح و بعد از رسیدگی پاسخ گویی لازم انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار‌های عمومی با مسئولان در خدمت رسانی به حل معضلات و مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم‌های بهتر و جامع‌تر کمک می‌کند.

گوهرگانی افزود: تمام مسئولان باید در برابر مشکلات و دغدغه‌های فراوان مردم در بخش‌های مختلف و رفع آن‌ها تمام تلاش خود را بکار گیرند و هرجایی با مشکل و موانع و کمبودی روبه‌رو شدند هماهنگی لازم را باحوزه معاونت اقتصادی استانداری داشته باشند.

وی تاکید کرد: آشنایی بیشتر با مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم را از مهمترین رویکرد‌ها در برنامه‌های رو در رو خود با آنان اعلام کرد.

 جعفر گوهرگانی در این نشست که مدیران اقتصادی حوزه استانداری برای پاسخ گویی به درخواست‌ها مردم حضور داشتند با ۲۳ نفر از مردم شهرستان‌های مختلف ملاقات کرد و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/پ

پاسخ به سوالات مردمی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.