سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ضربتی سرکشی از واحد‌های نصب پخش خودرو توسط پلیس در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح ضربتی سرکشی از واحد‌های نصب پخش خودرو در راستای رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از سرقت در سطح شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ شیر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با مشارکت پلیس‌های تخصصی استان، طرح ضربتی سرکشی از واحد‌های نصب پخش خودرو را در راستای رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از سرقت به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: برابر برنامه ریزی صورت گرفته طی ۴۸ ساعت گذشته این طرح با حضور مأموران انتظامی کلانتری‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۴، پلیس امنیت عمومی و آگاهی در سطح شهرستان زنجان اجرا شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در اجراء این طرح از ۱۲ واحد صنفی نصب سیستم‌های صوتی و پخش و خودرو و ضایعاتی سرکشی که در بازرسی از این واحد‌ها ۹ دستگاه ضبط پخش خودرو فاقد مدارک که دلالت بر غیر سرقتی بودن کند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تداوم اجرای این طرح خاطر نشان کرد: پلیس همواره با کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، برخورد قانونی و قاطع می‌کند.

انتهای پیام /ک 

 اجرای طرح ضربتی توسط پلیس در زنجان همچنان ادامه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.