سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در گناوه تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت:طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در این شهرستان از امروز تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد بازیاری بیان کرد : طرح ملی کنترل فشار خون همزمان با سراسر کشور امروز در شهرستان گناوه آغاز شده است و انتظار می رود مردم شهرستان با مراجعه به پایگاه ها و مراکز در نظر گرفته شده در این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیماری فشار خون به عنوان قاتل خاموش نامگذاری شده و مبتلان به آن از این بیماری بی اطلاع هستند هدف بیشتر در این طرح شناسایی افرادی است که از بیماری خود اطلاع ندارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه تصریح کرد: جمعیت هدف در شهرستان گناوه حدود ۵۳ هزار نفر است که شامل افراد بالای ۳۰، سال زنان بارداردر هر گروه سنی و بیماران کلیوی است.

محمد بازیاری افزود :۱۸ خانه بهداشت، ۱۰ مرکز بهداشتی درمانی، یک پایگاه سلامت غیر ضمیمه، ۲ بیمارستان شهرستان و درمانگاه های بخش خصوصی و دولتی سطح شهرستان است سه پایگاه ثابت یکی در مرکز شهر و در گلزار شهدا و در ساحل مسقر هستند و در دو شیفت صبح و بعد از ظهر آماده ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: این طرح از امروزر ۱۸ خرداد آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد و انتظار می رود که مردم در اسرع وقت مراجعه کنند.

محمد بازیاری عنوان کرد :این طرح رایگان است و کسانی که برای وضعیت فشار خون به مراکز تعیین شده مراجعه می‌کنندلازم است کارت ملی همراه داشته باشند که پس از انجام معاینه در سامانه ثبت پیامکی به آنان ارسال و به آنان اطلاع داده می‌شود در چه وضعیتی قرار دارند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح کنترل فشار خون  تا ۱۵ تیرماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.