سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح هشت طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان شهربابک

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت:در هفته جهاد کشاورزی هشت طرح زیر بنائی کشاورزی ودامپروری با هزینه کرد ۴۲ هزار و ۵۷۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فراشه سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۸ طرح کشاورزی و دامپروری شامل سه طرح کاشت گل محمدی، یک طرح انتقال آب، یک طرح زهکش اراضی، دو طرح پرورش گاو شیری و یک طرح پرورش اسب با هزینه کرد بیش از ۴۲ میلیارد ریال که ۲۷ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از گلستان‌های این شهرستان در سطح ۶.۲ هکتار، ۳۷ شغل ایجاد می‌شود و این طرح‌ها با اعتبار هزار و ۲۰ میلیون ریال اجرا و راه اندازی شده است.

وی افزود: از دیگر طرح‌های قابل افتتاح یک طرح انتقال آب به طول ۷ کیلومتر است که با هزینه کرد اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال که ۴ هزار و ۵۵۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

فراشه بیان داشت: در هفته جهاد کشاورزی دو گلخانه سبزی و صیفی با ظرفیت تولید سالانه ۸۰ و ۶۰ تن و با هزینه کرد ۸ هزارو ۴۶۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این گلخانه‌ها ۵ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

وی گفت: همچنین در این هفته دو طرح پرواربندی بره ۲۰۰ و ۳۰۰ راسی با هزینه کرد ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این دو طرح ۴ شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح

شهربابک میزبان طرح های کشاورزی

برچسب ها: گلخانه ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.