سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سونی فعلا قصد ورود به سرویس استریم بازی‌ها را ندارد

مدیر بخش پلی استیشن سونی اعلام کرد سونی فعلا تمام تمرکزش روی کنسول PS5 است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت بازی‌سازی هم در کنار سایر تکنولوژهای روز دنیا در حال پیشرفت است و اولین نسخه از کنسول شرکت سونی با نسخه آخر آن که PS5 نام دارد تفاوت‌های  زیادی دارد. اما سوالی که در ذهن هر گیمیری نقش می‌بندد این است که آیا با ساخت و عرضه کنسول‌های مبتنی بر فضای ابری، آیا شرکت سونی قصد ساخت نسخه بعدی کنسول خود را خواهد داشت یا این شرکت هم به جمع سازندگان سیستم‌های استریمینگ می‌پیوندد.

جیم رایان مدیر بخش پلی استیشن شرکت سونی در جدیدترین مصاحبه خود با وب سایت CNET در پاسخ به این سوال که آیا کنسول PS5 آخرین کنسول شرکت سونی خواهد بود یا نسل بعدی این کنسول هم ساخته خواهد شد، اعلام کرد: نمی‌تواند در این باره نظری بدهد چرا که او مسئول تصمیم‌گیری برای این موضوع نیست. وی همچنین توضیح داد با توجه به رشد بخش بازی‌های تلفن همراه شرکت سونی، این شرکت  فعلا تمام تمرکزش روی بخش تلفن‌همراه و کنسول نو پای سونی یعنی PS5 است.

از طرفی هم با توجه به قابلیت پشتیبانی از کنسول قبلی PS5، سونی مشغول بهبود عملکرد پل ارتباطی بین این دو کنسول است و با توجه به اینکه قرار است گیمرهای این دو کنسول با یکدیگر به اجرای بازی‌های رایانه‌ای بپردازند، سونی فعلا به فکر نسل بعدی کنسول‌ها نیست و روی این دو کنسول تمرکز می‌کند.

رایان در ادامه گفت از الان نمی‌توان روی بحث سرویس استمرینگ صحبت کرد چرا که هنوز مشخص نیست بازار فروش این کنسول مثل کنسول‌ها سنتی خوب باشد و سونی بتواند روی این بازار حساب ویژه‌ای باز کند. مدیر بخش پلی استیشن سونی همچنین گفت کنسول پلی استیشن ۴ تا به حال برترین کنسول شرکت سونی بوده است و سونی هنوز هم روی این کنسول حساب ویژه‌ی بار می‌کند.


بیشتر بخوانید: تیزر جدید بازی FIFA 20 منتشر شد +فیلم


به طور کلی نمی‌توان گفت سونی کنسول‌های سنتی و فیزیکی را کنار نخواهد گذاشت و انتظار می‌رود این شرکت در کنار سایر شرکت‌ها یزرگ و مطرح در دنیای کنسول‌های مبتنی بر فضای ابری به ساخت کنسول بپردازد.

انتهای پیام/

سونی تمام تمرکزش روی PS5 است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.