سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوایل تیرماه؛

ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه آغاز می‌شود

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه از اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کرم‌نیا، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه دوم از اوایل تیرماه آغاز می‌شود، گفت: فرآیند ثبت‌نام این دانش‌آموزان تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، ۷ خردادماه به تمام مناطق ابلاغ شد و تمام توضیحات و راهکار‌ها نیز در این شیوه‌نامه مشخص شده است.

کرم نیا اظهار داشت: در تلاش هستیم که ثبت‌نام دانش‌آموزان را از ۱۰ تیرماه آغاز کنیم، البته با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌کنیم که کار ثبت‌نام دانش‌آموزان از اوایل تیرماه آغاز شود، ثبت‌نام‌ها تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و بعد از شهریور نیز ممکن است در موارد خاص ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه افزود: اگر والدین برای ثبت‌نام دانش‌آموزان خود مشکلی داشته باشند باید به مسئول ارزیابی عملکرد همان منطقه مراجعه کنند تا مشکل آن‌ها پیگیری شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خانواده‌ها در زمینه ثبت‌نام فرزندان خود دغدغه‌ای نداشته باشند. بیشترین مشکلاتی که ممکن است خانواده‌ها داشته باشند برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدراس خاص یعنی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی است که آزمون ورودی پایه دهم این مدارس نیز ۳۱ خردادماه برگزار می‌شود.

محمدرضا کریم نیا بیان داشت: ۳۸۹ هزار و ۵۹۲ دانش‌آموز متوسطه در استان مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۲۲۰ هزار و ۴۷۳ دانش آموز دوره اول متوسطه، ۱۱۳ هزار و ۲۱۱ دانش‌آموز دوره دوم متوسطه و ۵۵ هزارو ۹۸۰ دانش‌آموز رشته‌های فنی و حرفه‌ای هستند.

انتهای پیام/گ

آغاز ثبت نام دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.