سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان احشام هنگام سرقت دستگير شدند

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: با اقدام به موقع پلیس، سارقان احشام هنگام سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ احمدثمره حسینی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت احشام در محله " حسین آباد میرشاه" شهرستان زابل، بلافاصله کارشناسان پلیس آگاهی به همراه ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان پس از گرفتن چوپان و بستن او اقدام به سرقت ۴ راس گوسفند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کردند که صاحب گله متوجه و به پلیس خبر داده بود.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: با حضوربه موقع ماموران پلیس درصحنه جرم، سارقان تا مخفیگاهشان در روستای "میرزا موسی" شهرستان زهک، به صورت نامحسوس تعقیب که دراقدامی غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان دستگیر و ۲ نفر دیگر با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شدند.

ثمره حسینی تصریح کرد: سارقان که ۵۰ و ۲۸ سال سن دارند و عمو و برادرزاده هستنددر بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر دیگر که با آن‌ها نسبت فامیلی نزدیک دارند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از ادامه تحقیقات برای دستگیری ۲ نفر دیگر متهمان خبر داد و گفت: با توجه به احتمال انجام سرقت‌های دیگر توسط این افراد، مراحل تکمیل پرونده با هماهنگی دستگاه قضائی در حال پیگیری است.

سرهنگ ثمره حسینی در خاتمه به دامداران توصیه کرد: از حفاظ‌های مناسب و تجهیزات ایمنی لازم برای پیشگیری از سرقت در دامداری‌ها و محل نگهداری احشام استفاده کرده و با رعایت نکات مراقبتی در نگهداری احشام و توجه به هشدار‌های پلیس فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/گ

دستگری سارقان احشام

برچسب ها: دستگیری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.