سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمان

دوره تربیت مربی حفظ ویژه بانوان به مدت سه روز در مرکز تخصصی حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  ایمان اسدی، معاون حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان هدف از برگزاری این دوره را تربیت مربی برای کلاس‌های خردسالان و بزرگسالان حفظ عنوان کرد.

وی افزود: در این دوره آموزش‌های عمومی و تخصصی به صورت جداگانه توسط اساتید در زمینه‌های حفظ، مهدویت و روانشناسی، بازی و خلاقیت برگزار شد.

معاون حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان بیان کرد: از ویژگی‌های بارز این دوره ارایه برنامه فردی به هر متقاضی جهت رفع نواقص در تدریس قرآن کریم بود.

اسدی تصریح کرد: همچنین به پذیرفته شدگان در آزمون‌های نهایی گواهینامه تربیت مربی و مجوز کلاسداری از سوی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان اعطاخواهد شد.

در حاشیه برگزاری این دوره همچنین از دو طرح ویژه حفظ قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان رونمایی شد.

سیدحمید توحیدی مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان از برگزاری دو طرح ویژه حفظ قرآن کریم خبر داد.

وی افزود: این طرح که با توجه به لزوم علاقه‌مند کردن خردسالان و کودکان به آموزش‌های قرآنی است برای مقطع سنی ۳ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

توحیدی بیان کرد: دراین طرح برای خردسالان زیر دبستان ۳ سوره و دبستانی‌ها ۵ سوره درنظر گرفته شده است و شرکت‌کنندگان در یک روز به مسابقه می‌پردازند و در قالب یک کارگاه جذاب بازی و خلاقیت محفوظات خود را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان تصریح کرد: برای این طرح ۲ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۵۰۰ هدیه دیگر درنظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین با توجه به حضور دو استاد کشوری ایمان اسدی و هاشم سلطانی (دارندگان مدرک تخصصی دکتری حفظ از شورای عالی انقلاب فرهنگی) در استان کرمان درنظر دارد زیر نظر این دو حافظ برجسته طرح حفظ آسان و پایدار را برای بزرگسالان برگزار کند.

توحیدی تأکید کرد: از ویژگی‌های بارز این طرح برگزاری آن به‌صورت یک جلسه در هفته و تدریس هم زمان حفظ، تجوید و تفسیر است.

انتهای پیام/س

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمان برگزار  شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.