سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک از استان‌های معین به مناطق سیل زده کشور

مدیر پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی از استان‌های معین و ستاد مرکزی جمع آوری به مناطق سیل زده کشور برای جامعه هدف ارسال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد رضا کاظم زاده مدیر پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل به منازل مددجویان بهزیستی کشور وارد شده است.

وی تصریح کرد: با تفاهم نامه ایی که بین بنیاد مسکن کشور و سازمان بهزیستی امضا شد، ۱۵ هزار مسکن مددجویان بهزیستی ظرف مدت ۴ ماه نوسازی و تعمیر می‌شود و سازمان بسیج سازندگی نیز پنج هزار مسکن را تکمیل می‌کند و به سازمان بهزیستی تحویل می‌دهد.

مدیر پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی ده میلیون تومان به عنوان کمک بلاعوض به آسیب دیدگان اختصاص می‌دهد.

کاظم زاده افزود: با توجه به خسارات وارده ناشی از سیل به جامعه هدف بهزیستی در بردسکن کار نوسازی مسکن‌های مددجویان در اولویت کاری این سازمان است و در آینده نه چندان دور عملیات اجرایی واحد‌های روستایی را با کمک خیران و اعتبارات تخصیصی آغاز می‌کنیم.

مدیر پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی با توجه به تیم‌های محب و اورژانس اجتماعی که دارد آمادگی کامل را برای هر گونه امداد رسانی در مواقع حوادث غیر مترقبه را به جامعه هدف خود دارد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

نوسازی مسکن مددجویان اولویت اول سازمان بهزیستی کشور

برچسب ها: سیل ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.