سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شکارچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمله به حمص و قنیطره نشان دهنده استیصال صهیونیست‌هاست/ آمریکایی‌ها به دنبال تثبیت روحیه استکباری خود هستند

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح درباره تاکتیک آمریکایی ها برای طرح معامله قرن گفت : این طرح شکست خواهد خورد.

سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عقب نشینی آمریکایی‌ها در طرح معامله قرن اظهار کرد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند به هر شکلی این طرح را دنبال کنند، اما به دلیل شکست‌های پی در پی زمان آن را تغییر می‌دهند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره معامله قرن ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حتما طرح معامله قرن به نتیجه نخواهد رسید و شکست خواهد خورد.

سردار شکارچی درباره توئیت اخیر وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره مجدد گفت: آمریکایی‌ها با و بدون پیش شرط به دنبال تثبیت روحیه استکباری خود در منطقه و دنیا بوده و دروغ می‌گویند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نه جنگی صورت می‌گیرد، نه مذاکره‌ای خواهیم کرد، بلکه مقاومت خواهیم کرد.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه مقاومت تودهنی به آمریکایی‌ها برای موضوع مذاکره است، خاطر نشان کرد:کسانی که از این خط مقام معظم رهبری خارج شوند را خائن به کشور می‌دانیم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر لزوم مقاومت در برابر استکبار یادآور شد: هر شخصی که جز خط مقاومتی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند خط دیگری را در کشور ترسیم کند بر خلاف خط و مشی انقلاب اسلامی بوده و این خیانت به کشور و انقلاب است.

سردار شکارچی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به استان‌های حمص و قنیطره سوریه گفت: این تجاوز از روی استیصال و ناتوانی و شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: گاهی حمله‌ای که صورت می‌گیرد از روی ضعف و ترس است و امروز جبهه مقاومت در منطقه مقتدر بوده و در برابر همه متجاوزان قاطعانه ایستاده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
مگه سوریه آزاد نشد؟
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا