سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الطافی: سازمان لیگ مقصر اتفاقات فینال جام حذفی است/ در لیگ دسته ۲ بازی نخواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: سازمان لیگ در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی مقصر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اتفاقات دیدار فینال جام حذفی مقابل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: کمیته برگزاری مسابقات یعنی سازمان لیگ در خصوص اتفاقات دیدار فینال جام حذفی مقصر است. این کمیته حتی نتوانست اتوبوس بازیکنان ما را حفاظت کند. تیمی مثل داماش که حامی مالی خاصی ندارد، حیاتش به حضور تماشاگرانش است. تا زمانی که تماشگران داماش حضور داشته باشند تیم داماش سر پا می‌ماند.

او در ادامه افزود: طرفداران تیم داماش با وسایل نقلیه مختلفی به سمت اهواز حرکت کردند. ۵ اتوبوس که مجموعا ۳۰۰ نفر بودند در ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه به ورزشگاه رسیدند. ۵۰ نفر از تماشاگران داماش را سایر تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولاد در فینال جام حذفی بیرون کردند و اعلام کردند از ورزشگاه بیرون بروید. همچنین باشگاه برای تمام هوادارانمان بلیت خریده بودیم.

او در ادامه گفت: ما حتی وقتی می‌خواستیم با بلیت وی آی پی وارد ورزشگاه شویم اجازه نمی‌دادند. اساسا نگه داشتن و مشخص کردن جایگاه تماشاگران داماش به عهده حراست ورزشگاه بود.

الطافی اظهار کرد: تماشگران ما از ساعت ۹ شب گذشته پشت فنس ایستاده بودند و حتی آبی برای خوردن نداشتند. ما به هیچ وجه نگفتیم بازی نمی‌کنیم و گفته‌ی ما این بود که شرایط را محیا کنند. شرایط ورزشگاه برای بازی مناسب نبود و به ما اعلام کردند که تماشگران داماش لباس طرفداران پرسپولیس را بپوشند و در میان هواداران تیم رقیب حضور پیدا کنند.

مدیر باشگاه داماش گیلان عنوان کرد: ما با شورای تامین جلسه داشتیم و گفتیم که اگر شرایط محیا باشد موافق برگزاری مسابقه هستیم. به ما اعلام کردند که طرفداران تیم ما در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کنند، اما همان لحظه با چشمان خودم دیدم که تماشگران فنس‌ها را کنده اند و به جان هم افتاده اند.

او درباره حضور تیم داماش در لیگ دسته ۲ گفت: ما در لیگ دسته‌ی ۲ به هیچ وجه بازی نمی‌کنیم. تیم داماش در دسته یک بازی خواهد کرد چرا که لیگ ۲ یک جهنم است و هیچ موقعیتی دیده نمی‌شود. تبانی و شرط بندی در لیگ دسته ۲ به حتم وجود دارد.

او ادامه داد: تمام قراداد بازیکنان را تسویه کرده ایم و در حال حاضر تا مشخص نشود تیم ما در چه لیگی حضور پیدا می‌کند نمی‌توانیم بگوییم که بازیکن در باشگاه حضور پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه داماش در پایان تصریح کرد: پرسپولیس دارای عنوان‌های زیادی است و می‌توانست به راحتی به ما کمک کند. تیم پرسپولیس می‌دانست که حق با ما است. از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که تا آخر در زمین ایستادگی کردند و در برابر اشیا که به آن‌ها برخورد می‌شد واکنش نشان ندادند.

 

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اتفاقات فینال جام حذفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.