سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشانه های افول و زوال کشور آمریکا از گفته های ترامپ آشکار است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری از زمانی که ترامپ رییس جمهور آمریکا شده مرتب حرفهایش را عوض کرده و دروغ گفته است که این یکی از نشانه‌های افول و زوال کشور آمریکاست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) در مرقد ایشان  گفت: انور سادات، قذافی، صدام، بن سلمان و حسنی مبارک با آمریکا سازش کردند که نتیجه آن این بود آمریکا آن‌ها را گاو شیرده خطاب کند.

وی اضافه کرد:، ولی این دکترین مقاومت و ایستادگی حضرت امام (ره) بود که سیطره قدرت‌های شرق و غرب را شکست و طاغوت و فرعون‌های زمانه را شکست داد.

آیت الله علما با بیان اینکه حرف اول و آخر حضرت امام (ره) اسلام بود، افزود: امام (ره) در دفاع از حقیقت و اسلام هرگز تزلزل و ترسی نداشت چه در زمان مبارزه و چه در زمان حکومت و مقاومت و ایستادگی را به عنوان یک مکتب به جهانیان ارائه داد.

خطیب نماز جمعه شهر کرمانشاه مشکلات اقتصادی جامعه را ناشی از سو مدیریت دانست و گفت: ایران یک کشور ثروتمند است اگر اکنون مشکلات معیشتی دارد ناشی از مدیریت غلط است.

او در ادامه به بیستم خرداد روز جهانی صنایع دستی اشاره کرد و گفت: همه استان‌های ایران دارای صنایع بخصوصی هستند که باید به این بنگاه‌های اقتصادی کوچک بها و توجه بیشتری شود، مانند کشور چین؛ از بها دادن به صنایع کوچک اقتصادی توانسته جمعیت یک میلیارد و چند صد میلیونی خود را مدیریت کند و کشور ما هم این پتانسیل و ظرفیت را دارد فقط باید به صنایع دستی اهمیت لازم را بدهیم.

 

انتهای  پیام/ز

 

مشکلات اقتصادی جامعه  ناشی از سو مدیریت است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.