سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای حضور افشین قطبی در پرسپولیس چیست؟

شایعه شده است که با جدایی برانکو از پرسپولیس، افشین قطبی سرمربی سرخپوشان پایتخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه صفحه توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، امروز (پنجشنبه) خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی این کشور خبر داد و نوشت باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده است و این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند، برخی رسانه‌ها از انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی سرخپوشان پایتخت خبر دادند که البته تکذیب شد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: در حال تلاش هستیم تا طلب برانکو را پرداخت کنیم تا او در پرسپولیس بماند. مشکل خاصی نیست و درحال تهیه پول هستیم.

او افزود: بحث جایگزینی افشین قطبی در پرسپولیس شایعه است و قرار نیست او سرمربی تیم شود.

گفتنی است، برانکو به مدیران پرسپولیس پیام داده تا طلبش را تسویه کنند و در این صورت از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. او چندی پیش ۵۰۰ هزار یورو دریافت کرد و با پاداش قهرمانی لیگ و جام حذفی، حدود ۹۵۰ هزار یورو دیگر طلب دارد.

همچنین افشین قطبی هم که شایعه شده بود به پرسپولیس می‌آید، سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را دارد و در لیگ هجدهم نیز سرمربی فولاد خوزستان بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
پول این ملت و بیت المال مفت داره میره به جیب فوتبال
جهان
۱۶:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
تروخدا قیمتشو به تومان بگید!!!
چغد میشه؟؟؟
منتظرم
ممنونم
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
عجب
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
عابر بانک پرسپولیس کجاست تا طلب برانکو را بدهد؟ ؟؟
امیررضا
۰۸:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
توی این دنیا همه چی پوله
م.
۰۴:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
لعنت بر کسانی که شایعه درست میکنن؟به کوری چشم همه برانکو در پرسپولیس خواهد ماند.
reza
۰۰:۱۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
خواهشا کسانی رادرتیم ملی ویا تیم های مطرح مثل پرس پولیس ویااستقلال مربی کنید که دراین دوران سخت اقتصادی دلارویورو نخواهند. واقعا انتخاب مربی خارجی دورریختن سرمایه های مالی است که این اسراف است .ومربیان داخلی وخبرگزاری های داخلی برای مسایل بی ارزش زیراب مربی داخلی رانزنند.مادرجام جهانی یک پله بالاترنرویم بهتراست یاکلی پول به امثال کی روش ووووندهیم ؟
واقعا دراین شرایط اقتصادی خداراخوش نمی اید که پول نفت رادردامان خارجی هابریزیم .بدین ترتیب مربیان ماقویترورسانه ها باهوش تروعاقل ترومردم هم امیدشان به نیروی انسانی خود بیشترمیشود.
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
قطبی سواد مربیگری نداره
دانیال دانیال
۰۹:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
بابا مربییییییبیی
جهان
۲۲:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
يك چهارم اين پولهاي بر باد رفته رو اگر به مربيان هموطن خودمون كه به مراتب سرتر ازبرانكو هستند بدهند بهتر است، متاسفانه برانكو اخلاق ورزشي رو در كشورمون نابود كرد و هوچيگري رو رواج داد
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
هوچیگری رو که رقبا رواج دادند و برانکو هم تا مدتها سکوت کرد ولی هر کسی یه تحملی داره امثال قلعه نوعی و خیلیای دیگه از اول فصل هنوز لیگ ازش دو هفته نگذشته بود چون توی زمین توان رقابت نداشتند با هوچی گری خوالستند پرسپولیس و برانکو رو به حاشیه ببرند در ضمن این مربیای سر تر از برانکو توی 10 سال قبل از حضور برانکو کجا بودند ؟ امثال درخشان و دایی و استیلی و ... رو هم دیدیم
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
ما برای اقای قطبی احترام زیادی قائلیم ولی برانکو بهترینه و باید بمونه