سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ربات متحرک ترامپ در حال «دستشویی کردن» در اعتراضات ضدترامپی انگلیس+ تصاویر

معترضان به سفر دونالد ترامپ به انگلیس این بار از یک ربات غول‌پیکر متحرک که رئیس‌جمهور آمریکا را در حال دستشویی کردن نشان می‌دهد، استفاده کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، روز گذشته هزاران نفر از معترضان به سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در میدان ترافالگار لندن تظاهرات کردند. معترضان در این تظاهرات از یک ربات غول پیکر ترامپ که بر روی توالت فرنگی نشسته و در حال توییت کردن است، استفاده کردند.

این ربات غول پیکر که رئیس جمهور آمریکا را با صورتی بزرگ نشان می‌دهد، متحرک بوده و گاهی سر و صدایی هم از آن بلند می‌شود. صدا‌هایی که از این ربات شنیده می‌شود، حرف‌های همیشگی رئیس‌جمهور آمریکاست از جمله اینکه «من یک نابغه هستم» و «شما رسانه‌های جعلی هستید».

دان لسم، یک کارشناس فیلادلفیایی که این ربات را ساخته است، ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود قصد دارد رباتی را طراحی کند که به راحتی در اعتراضات ضدترامپی سراسر جهان مورد استفاده و استقبال قرار بگیرد.

بر اساس اعلام واشنگتن پست، در اعتراضات ضدترامپی روز گذشته (سه‌شنبه) حدود ۷۵۰۰۰ نفر شرکت کرده بودند. این درحالی است که خبرگزاری‌های انگلیسی سعی داشتند تعداد تظاهرکنندگان را کمتر از مقدار واقعی آن جلوه دهند. دونالد ترامپ هم در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود اعلام کرده بود اعتراضات برنامه‌ریزی شده برای سفرش به انگلیس کار «رسانه‌های جعلی» است! ترامپ همچنین مدعی شد که هزاران نفر از حامیان او در انگلیس تجمع کردند؛ اما رسانه‌های جعلی آن را «تجمعی کوچک» خوانده اند.

گروهی از فعالان انگلیسی هم روز گذشته بالون بچه ترامپ که نماد پسر بچه‌ای شرور است را مقابل محل اقامت ترامپ در لندن به پرواز در آوردند. در سفر سال گذشته دونالد ترامپ به انگلیس هم اعتراضات گسترده‌ای در این کشور برگزار شد. تظاهرکنندگان سال گذشته هم بالون غول پیکر «بچه ترامپ» را در آسمان لندن به پرواز درآوردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.