فرانس ۲۴ نوشت کسی به ترامپ در انگلیس خوشامد نمی‌گوید؛ بر اساس تحقیقات انجام گرفته، از هر ۵ انگلیسی ۴ نفر نگاه منفی به عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا دارند.

نگاه منفی انگلیسی‌ها به ترامپ همزمان با سفرش به این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون فرانس ۲۴، بر اساس تحقیقات انجام گرفته، از هر پنج انگلیسی چهار نفر نگاه منفی به عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا دارند.

بر اساس این گزارش، نادیده گرفتن تظاهرات ضد ترامپ در جریان سفر وی به انگیس برای رئیس‌جمهور آمریکا دشوار خواهد بود.

هزاران تن از انگلیسی‌ها در خیابان‌های لندن تظاهرات کردند. مردم انگلیس همزمان با دیدار دونالد ترامپ با ملکه انگیس، در برابر کاخ واکینگهام تظاهرات کردند.

گزارشگر فرانس ۲۴ گفت کسی به ترامپ خوشامد نمی‌گوید. صادق خان شهردار لندن از سفر ترامپ به انگلیس خوشحال نیست. چهره دونالد ترامپ نزد ساکنان لندن بسیار مخدوش شده است. مجسمه ترامپ که در جریان تظاهرات در خیابان قرار داده شده، موید این ادعاست.

در این اثر هنری رئیس‌جمهور آمریکا روی توالت نشسته و کلاهی با نوشته «بازگشت عظمت به آمریکا» بر سر دارد. البته زیر این جمله، جمله «مرا استیضاح کنید» نیز مشاهده می‌شود.

فرانس ۲۴ بخشی از سخنان دان لیسم Don Lessem خالق این اثر را پخش کرد. وی گفت: این اثر تمجیدی از ترامپ است! ما در این مجسمه تمامی آن چه که ترامپ در روز انجام می‌دهد را نشان داده ایم: توالت رفتن و نوشتن حرف‌های مزخرف در توییتر.

گزارشگر افزود معترضان کمیته استقبال تشکیل داده و بالنی بزرگ شبیه ترامپ به شکل یک کودک در خیابان‌های لندن به حرکت در آوردند.

فرانس ۲۴ بخشی از سخنان یک شهروند را پخش کرد. وی گفت: این کودک شبیه به ترامپ، نمادی از اقدامات مضحکی است که وی به عنوان عالی‌ترین مقام یک کشور انجام می‌دهد. سیاست‌های وی که اشاعه دهنده، تفرقه، نژادپرستی، بیگانه ستیزی و به طور کلی اشاعه دهنده نفرت هستند، موجب شده که چنین تصویری از ترامپ ارائه شود.

گزارشگر فرانس ۲۴ همچنین افزود: کمی دورتر فردی با نقابی از ترامپ و با پوششی مثل یک میمون در قفس در کنار بوریس جانسون نامزد تصاحب کرسی نخست وزیری مشاهده می‌شود. فضای تظاهرات علیه ترامپ بیشتر به یک جشنواره شباهت داشت. این تظاهرات به لندنی‌ها اجازه داد تا مخالفت شان را با سیاست‌های کنونی واشنگتن ابراز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار