سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیش از ۱۰ برابری ترافیک محور‌های استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه کرمانشاه از افزایش بیش از ۱۰ برابری ترافیک محور‌های استان از امروز (چهارشنبه) و همزمان با شروع تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به وجود ترافیک نیمه سنگین در محور‌های استان، گفت : خوشبختانه این ترافیک در محور‌های ورودی استان روان است.

وی با اشاره به شروع تعطیلات عید سعید فطر از امروز گفت : پیش بینی میشود ترافیک محور‌های استان به بیش از ۱۰ برابر روز‌های عادی افزایش یابد.

حیدری تصریح کرد: در همین راستا تمام نیرو‌ها و ظرفیت پلیس راه برای کنترل ترافیک بکار گرفته شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از استقرار ۱۰۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محور‌های استان خبر داد و افزود: در کنار این تیم‌ها نیرو‌های انتظامی و راهداری هم حضور دارند.

حیدری محور کرمانشاه به سمت همدان را پرتردد‌ترین محور استان اعلام کرد و افزود: همچنین ترافیک در محور‌های اسلام آباد غرب به سمت کرمانشاه، کامیاران - کرمانشاه و نیز کرمانشاه- روانسر نیمه سنگین است.

حیدری با توجه به وضعیت شلوغی جاده‌ها و ترافیک نیمه سنگین محور‌ها از رانندگان خواست بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سرعت و سبقت غیرمجاز را دو عامل اصلی تصادفات استان عنوان کرد و از رانندگان خواست در طول سفر برنامه ریزی کرده و از هرگونه شتاب و عجله در مسیر خودداری کنند.

وی با اشاره به همکاری موثر مردم با پلیس راه در سال جاری، گفت: این همکاری و مشارکت مردم در اجرای قوانین موجب شد تا دو ماهه امسال کاهش ۱۰ درصدی تصادفات استان را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد باشیم.

وی در ادامه از زحمات اداره کل راه و شهرسازی استان هم در جهت ارتقا و بهبود زیرساخت‌های استان تقدیر کرد و افزود: محور اسلام آباد غرب به سمت حمیل تا یک ماه آینده بصورت بزرگراهی به بهره برداری میرسد.

وی افزود: همچنین ساخت محور‌های جوانرود به سمت ثلاث باباجانی، کمربندی قصرشیرین، محور سنقر به سمت بیستون نیز به شکل شبکه بزرگراهی در حال انجام است که قطعا بهره‌برداری از این پروژه‌ها نقش موثری در کاهش آمار تصادفات استان خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

ترافیک در محور‌های ورودی استان روان است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.