سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریک صادر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و آغاز مرحله اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون همزمان با این مناسبت پیام تبریک صادر کرد .

به نام خدا

روز‌های روزه داری و صیام و‌شب‌های شب زنده داری و قیام به پایان رسید و با برآمدن ماه نو مومنان در سراسر جهان سر نهادن به امر الهی را جشن می‌گیرند.

این جشن و عید بزرگ را که عید بندگی و سربلندی در آزمون رمضان است، به همگان تبریک می‌گویم. به ویژه از همکاران عزیزم در جای جای استان که به طور تمام وقت در کنار خدمت به سلامت مردم که خود عبادت بزرگی است، بر سر سجاده عبادت و نشسته بر سفره افطار و سحر، دور از خانواده و در محیط‌های کاری و حین انجام وظیفه رمضان را پاس داشتند، تشکر کرده و به آنان تبریک و شادباش می‌گویم.

با فرارسیدن روز باشکوه عید مراحل اجرایی بسیج بزرگ و ملی کنترل فشار خون آغاز می‌شود و در طی یک ماه پس از آن، همکاران من جهاد بزرگی را سامان خواهند داد که با همکاری و دلسوزی همه سازمان‌ها، نهاد‌های مردمی و اقشار مختلف مردم به انجام‌خواهد رسید.

در این فرصت از همه هم استانی‌های عزیزم برای مشارکت در طرح دعوت می‌کنم، که بی شک این کار ارزشمند نقش مهمی در سلامت تک تک افراد، خانواده و اجتماع خواهد داشت و درخواست می‌نمایم در گام نخست با همراه داشتن کارت ملی در نماز پرشکوه عید فطر، در این بسیج ملی شرکت نموده و از خدمات رایگان و پیگیری‌های لازم نظام سلامت بهره‌مند شوند .

 

 

انتهای پیام/د

فرارسیدن عید سعید فطر

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.