سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع گره مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور با ورود جوانان نخبه و انقلابی

نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس گفت: رفع گره مشکلات اقتصادی و اجتماعی با ورود جوانان نخبه و بکاربستن علم و فناوری محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام شیرازی نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ساری تشکیل بسیج میلیونی مردم در جنگ تحمیلی و میادینی که انقلاب به حضور مردمی را هنر امام دانست و گفت:شناخت حق و باطل براساس ایمان به تقوا مسیر حق را برای امام خمینی روشن کرد.
 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاصل از تحریم‌های ناجوانمردانه در کنار تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان، افزود: با وجود برخی سو مدیریت‌های اجرایی، رفع گره مشکلات اقتصادی و اجتماعی با ورود جوانان نخبه و بکاربستن علم و فناوری محقق خواهد شد.
 
حجت الاسلام شیرازی گفت: حرکت علوی، جهاد علوی و راه اندازی نهضت علوی ویژگی بارز این بزرگ مرد انقلابی است.
 
وی با بیان اینکه امام با تشکیل جمهوری اسلامی به جای حکومت طاغوتی نظام اسلامی شکل گرفت افزود: بررسی موشکافانه ناکامی دشمن در ۴۰ سال گذشته با انواع توطئه و فریب و تحریم با مشارکت دشمنان برای فروپاشی انقلاب اجرا شد در جامعه ضرورت دارد.
 
نماینده، ولی فقیه درسپاه قدس کشور با اشاره به عالم بودن امام خمینی در زمینه سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی گفت:امام از جوان ایرانی سربازانی شجاع و آرمان خواه در رسیدن به عزت و استقلال و ایثار ساخت.
 
حجت الاسلام شیرازی همچنین در آیین سی امین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد دیشب در مصلی قدس آمل گفت:با گذشت ۳۰ سال از رحلت امام راحل، مقام معظم رهبری انقلاب را با همان مبانی واصول به پیش می‌برد.
 
حجت الاسلام علی شیرازی با بیان اینکه امام با ایدوئولوژی محوریت اسلام ناب محمدی و حاکمیت آن درجمهوری اسلامی، پایه گذار انقلاب اسلامی شدند افزود: ترسیم درست و شایسته انقلاب موجب شد که بعد از ۴ دهه همچنان با صلابت درخشش دارد.
 
وی افزود:براساس مکتب امام خمینی (ره)، ایمان و باور به وعده الهی باعث خواهد شد اگر ملتی برای خدا حرکت کند شکست ندارد واگر ملتی برای اسلام تلاش کند سربلندی وعزت می‌یابد ودشمن را ذلیل وقدرت آنرا سست می‌کند.

انتهای پیام/آ



راه اندازی نهضت علوی ویژگی بارز بزرگ مرد انقلابی است

برچسب ها: انقلاب ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.