خیران سوادکوهی و نوشهری در جشن لذت لبخند امسال ۳۶۰ میلیون تومان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد حسن مرادی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه گفت: در جشن لذت لبخند که به میزبانی مرکز نیکوکاری الغدیر در این شهرستان برگزار شد، خیران۲۶۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند.
 
وی افزود: خیران در جشن لذت لبخند برای کمک به ساخت مسکن ایتام کمک کردند.
 
مرادی با اشاره به برگزاری مراسم افطاری برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان، گفت: ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت به میزبانی خیران، میهمان این مراسم بودند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه با بیان اینکه با ۵۰ خانواده تحت حمایت دراین شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار شد، افزود: خیران در بخش‌های درمان، تهیه لوازم خانگی، اجاره و ودیعه مسکن، کمک در ساخت مسکن، تعمیرات منزل مددجویی، معیشت، تحصیلی، فرهنگی و اشتغال به مددجویان کمک کردند.
 
بهرام کیاکجوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر نیز گفت: در جشن لذت لبخند که در این شهرستان برگزارشد، خیران ۱۰۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات مددجویان کمک کردند.
 
وی افزود: کمک‌های خیران در بخش تعمیرات و ساخت مسکن مسکن بوده است.
 
کیاکجوری گفت: در ماه مبارک رمضان کارت خرید سبدکالا به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بین ۴۵۰ خانواده تحت حمایت در این شهرستان توزیع شده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به اینکه در ماه رمضان با ۴۵ خانواده تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار شد، افزود: در این دیدار‌ها خیران در بخش‌های تهیه سبد کالا، لوازم خانگی، درمان ومعیشت به مددجویان کمک کردند.

انتهای پیام/آ
 


گلریزان خیران در جشن لذت لبخند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار