سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت ۱۴ خرداد؛

امام خمینی (ره)؛ رهبر بزرگ سیاسی - الهی جهان

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز درمراسم سی امین سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت:استقلال، آزادی خواهی، استکبار ستیزی و شجاعت از مهمترین ویژگی‌های امام راحل بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز درمراسم سی امین سالروز رحلت امام خمینی (ره) با بیان اینکه آن امام راحل شخصیت بی بدیلی در تاریخ ایران اسلامی بودند گفت: استقلال، آزادی خواهی، استکبار ستیزی و شجاعت از مهمترین ویژگی‌های ایشان بود.

حسینی انقلاب اسلامی را بزرگترین دستاورد مبارزات امام و ملت علیه رژیم طاغوت معرفی کرد و افزود: روحیه استکبار ستیزی و فرهنگ شهادت درس بزرگی بود که این انقلاب عظیم نه تنها به ملت ایران بلکه به همه کشور‌های آزادی خواه منطقه داد.

وی گفت: در شرایطی که غرب و شرق از رژیم پهلوی حمایت می‌کردند، مردم ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ریشه رژیم پهلوی را برچیدند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر مبنا و معیارمان؛ معیار‌ها و ملاک‌های امام راحل باشد در همه عرصه‌ها پیشگام و پیشتاز خواهیم بود.

وی با اشاره به شجاعت و خرد مقام معظم رهبری افزود: هرچند عده‌ای در تلاش بودند با طرح مباحثی، چون ورود ناو‌های آمریکایی به خلیج فارس و ایجاد هیاهو درباره احتمال بروز جنگ آرامش ملت را بگیرند، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با قاطعیت اعلام فرمودند نه جنگی خواهد شد و نه مذاکره خواهیم کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایمان را بزرگترین عامل بازدارنده معرفی کرد و گفت: پیروی از رهنمود‌های ولایت فقیه موجب برتری ایران در همه زمینه‌ها بویژه مباحث اقتصادی در منطقه و جهان خواهد شد.

انتهای پیام /ر

سخنرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.