سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد

مراسم بزرگداشت سالگرد سی امین سال ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران  همراه با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان رهبری در اراک برگزار شد.

وی در این مراسم گفت : باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد که در این راستا می‌طلبد تمام اعمال خود را تنها برای رضای خدا انجام دهیم با پیروی از اهداف و آرمان‌های امام در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

 وی اظهار داشت : امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و قیام برای خدا رمز پیروزی انقلاب بود.
آیت الله دری افزود: باید با اقتدار ادامه دهنده مسیر امام راحل باشیم و این پرچم پرافتخار را به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) برسانیم.
امام جمعه اراک با برشمردن وقایع و حوادث سال۱۳۴۰ گفت: در جریان حادثه مدرسه فیضیه، امام (ره) با اخلاص، صلابت، دفاع از حق، مبارزه با ظلم و فساد، پاسداری از امامت و ولایت تلاش‌های بی شماری برای انقلاب انجام داد.

پیام نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی ،مردم سالاری دینی و مقاومت اسلامی است

وی پیام نهضت خمینی و انقلاب اسلامی را مردم سالاری دینی و مقاومت اسلامی دانست و ادامه داد: یکی از هدیه‌های مهم انقلاب اسلامی به ملت ایران دستیابی به درک بالا و بلوغ سیاسی است که به خوبی خود را در عرصه‌های مختلف نمایان کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: خبرگان با تصمیم بسیار روشن و حکیمانه نسبت به جانشین برحق امام (ره) اقدام کردند و امام خامنه‌ای را به رهبری انقلاب اسلامی برگزیدند.

انتهای پیام / الف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.