سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاش:

ساماندهی سوخت در منطقه از مهمترین برنامه‌های مسئولان است

فرماندار شهرستان خاش گفت: ساماندهی سوخت برای جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سرمایه‌های ملی از برنامه‌های مهم و شاخص مسئولان در جهت ارائه خدمت شایسته و عادلانه به مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش اظهار داشت: منابع موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین پهناورمان ایران؛ متعلق به تمام ملت بوده و اینگونه نیست که عده‌ای به سود و منفعت کلان برسند و اقشار نیازمند از سرمایه‌های ملی بی بهره بمانند.

وی بیان کرد: پایش جایگاه‌های سوختی، ایجاد گذرگاه‌های مرزی، تحویل سوخت به مرزنشینان و قانونمندی فعالیت‌ها در حوزه تجارت سوخت در دستور کار مسئولان است بنابراین همگان باید بتوانند از برکات و دستاورد‌های نظام به خوبی استفاده کنند.

فرماندار خاش گفت: در ماه‌های اخیر در مبحث عرضه و توزیع سوخت در شهر‌های سیستان و بلوچستان مشکلاتی برای مردم ایجاد شد که تدابیر لازم برای ریشه کن کردن مشکلات و معضلات و ناهنجاری‌ها اندیشیده شد.

وی ادامه داد: در نتیجه بررسی‌های مسئولان و اتخاذ برنامه‌های کارشناسی شده طرح کدینگ کارت‌های سوخت و پایش جایگاه‌های سوختی به عنوان راهکار دولت برای مقابله با سودجویی‌های عده‌ای خاص مورد توجه قرار گرفت.

یوسفی با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار کارت سوخت ویژه خودرو‌ها در سیستان و بلوچستان باید وجود داشته باشد گفت: بر اساس گزارش‌های مسئولان استان هم اینک افزون بر ۸۰۰ هزار کارت سوخت در جایگاه‌های سوختی منطقه فعال هستند و بسیاری از باند‌های مافیایی سهمیه سوخت مردم منطقه را دریافت و به فروش می‌رسانند.

وی اظهار داشت: کارت‌های سوختی که از فروردین سال قبل تا اردیبهشت امسال در جایگاه‌های سوختی سیستان و بلوچستان فعال بوده‌اند همچنان فعال هستند، اما از ۲۰ مرداد این کارت‌ها با توجه به فراخوان ملی در خصوص هوشمندسازی کارت‌های سوختی با اعلام مفقودی مالکان شهرستانی باطل و مسدود خواهند شد.

انتهای پیام/ع

کارت‌های سوخت مهاجر  باطل و مسدود خواهند شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.