سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اسلامی

نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اسلامی در آیینی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در آیین رونمایی از نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: تبیین هرچه بهتر گام دوم انقلاب و رویکرد جهادی و مردمی داشتن در اجرای آن از الزام‌های اصلی عملیاتی شدن این سند است.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرصتی طولانی این سند عملیاتی را با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نگاشتند که هفت توصیف برای وضعیت امروز، دیروز و فردای انقلاب اسلامی دارد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور اگر همه نخبگان و مردم به این هفت محور که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده اند توجه و در کارگروه‌های مربوط به آن حضور پیدا کنند می‌توانند مسیر فعال و مؤثری برای آینده انقلاب اسلامی و کشور رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش کرده است، افزود: مقاومت مردم و هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ماندگاری و سرافرازی انقلاب اسلامی را به‌دنبال داشته است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ادامه داد: با وجود دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها پیشرفت کشور در ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف قابل توجه بوده است و بیانیه گام دوم رهبر انقلاب نیز باید موجب امیدواری و موفقیت بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب دستورالعملی برای پیشرفت و عدالت بر اساس تجارب ۴۰ سال گذشته و استفاده از ظرفیت‌ها برای ۴۰ سال آینده است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در همه زمینه‌ها در کشور الگوست، گفت: این استان در تنظیم سند اقتصاد دانش بنیان، منطقه ویژه علم و فناوری، حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور ممتاز و الگو بوده است.

استاندار بوشهر هم با تاکید بر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در تمام بخش‌های جامعه افزود: این بیانیه خودباوری را در بین قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه جوانان تحقق دوباره می‌بخشد.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تبدیل شدن بیانیه گام دوم به باور عمومی گفت: تبدیل این مهم به باور عمومی و مطالبه از دستگاه‌های اجرایی به ما کمک می‌کند با برداشتن گام‌های عملیاتی و اجرایی، اهداف مورد نظر رهبر انقلاب را محقق کنیم.

نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اسلامی در قالب هفت کارگروه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی بادشمن وسبک زندگی به‌منظور عملیاتی‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب در این استان،  تدوین شده است.

انتهای پیام/ک

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای ۴۰ سال آینده نقلاب اسلامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.