سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:

۱۰ گشت کنترل جاده‌ای در استان سمنان مستقر شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با هدف کنترل ترافیک در آستانه تعطیلات سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۱۰ گشت کنترل جاده‌ای در سطح استان مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: تمهیدات لازم برای حمل‌ونقل به‌خصوص در تعطیلات نیمه خرداد به کار گرفته‌شده است و با همکاری و هماهنگی با فرماندهی پلیس‌راه استان ۱۰ گشت کنترل جاده‌ای در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان در این ایام مستقرشده‌اند.

وی افزود: کمک به روان‌سازی ترافیک عبوری یکی از مهم‌ترین کار ویژه‌های گشت‌های مذکور در سطح راه‌های مواصلاتی استان سمنان محسوب می‌شود همچنین تمامی اکیپ‌های راهداری در سطح شهرستان‌های استان آماده خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر امام راحل (ره) هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه ضمن اشاره به تشکیل کمیته حمل‌ونقل ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) افزود: تشکیل این کمیته بستری مناسب برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های اجرایی مراسم محسوب می‌شود.

منصور کیایی گفت: ازآنجایی‌که استان سمنان میزبان زوار عبوری استان‌های هم‌جوار است امیدواریم با آمادگی هر چه بیشتر گروه‌های امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائرین حرم مطهر حضرت امام (ره) ارائه کنیم.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده و همکاری انجمن‌های صنفی بخش مسافر، ناوگان مسافری جاده‌ای موردنیاز برای نقل‌وانتقال زائران حرم مطهر امام (ره) تأمین و در صورت لزوم تعداد این اتوبوس‌ها قابل‌افزایش خواهد بود همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای امدادرسانی و تأمین ناوگان جایگزین برای اتوبوس‌های درراه مانده نیز به‌عمل‌آمده است.

انتهای پیام / گ 

استقرار ۱۰ گشت کنترل جاده‌ای در استان سمنان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.