سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

فعالیت ۳ هزار پایگاه جمع آوری زکات در روز عید سعید فطر

معاون توسعه کمیته امداد استان تهران از فعالیت ۳ هزار پایگاه فعال جمع آوری زکات در روز عید سعید فطر خبر داد.

محمد هادی سیف معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دبیرخانه شورای زکات تهران در روز عید سعید فطر در کل استان تهران فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی خیریه‌ها، بهزیستی و مراکز نیکوکاری موظف هستند از هولوگرام و مجوز دبیرخانه شورای عالی زکات برای فعالیت خود استفاده کنند، افزود: پیش‌بینی کرده‌ایم برای جمع آوری زکات در مصلی تهران و خیابان‌های اطراف آن فقط همکاران کمیته امداد حضور داشته باشند.

سیف ادامه داد: در مناطق و شهرستان‌های استان تهران کمیته امداد و خیریه‌های دارای مجوز به طور همزمان فعال خواهند بود.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در مجموع ۳ هزار پایگاه فعال برای جمع‌آوری زکات در استان تهران فعال هستند، افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و در راستای عدم فعالیت پایگاه‌های غیرمجاز، شناسه مشخصی بر روی صندوق‌های جمع آوری زکات وجود دارد که هموطنان می‌توانند با مشاهده این شناسه به اصل و دارای مجوز بودن پایگاه‌ها پی ببرند.

سیف گفت: در صورت مشاهده پایگاه‌های غیر مجاز، با همکاری مراجع انتظامی از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام پایگاه‌های کمیته امداد با نیرو‌های امداد اداره می‌شوند، ادامه داد: هویت همکاران ما در پای صندوق‌های زکات به وسیله کاور‌های کمیته امداد که بر تن می‌کنند مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.