فتاح از ساخت ۵۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

دولت متولی تامین بودجه کمیته امداد است/ ساخت ۵۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه بازدید از نمایشگاه محصولات مددجویان توانمند شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در نمایشگاه بین المللی تهران، اظهار کرد: امروز شاهد همکاری دولت با کمیته امداد هستیم.

وی افزود: دولت در سال گذشته بودجه کمیته امداد را تامین کرده است، و در سال ۹۷ با فراز و فرود بودجه‌ای توانست بودجه محرومان را پرداخت کند.

فتاح تصریح کرد: بیش از یک هزار ۴۰۰ میلیارد تومان در تبصره بوجه تامین بودجه توسط دولت داشته ایم.

وی افزود: هدف گذاری ما برای سال ۹۸ حدود ۶ هزار میلیارد تومان است تا برای تولید اشتغال برای محرومان این هزینه صرف شود.

رئیس کمیته امداد گفت: سال گذشته هموطنان خیر ۳۲ درصد بیشتر از سال ۹۶ به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند که با توجه به فشار اقتصادی قابل تقدیر است.

وی افزود: پس وقوع زلزله کرمانشاه ۵۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان توسط کمیته امداد ساخته شد و ۲۰۰ واحد نیز تا اواخر شهریور ساخته خواهد شد.

فتاح بیان کرد: ۳۰ هزار نفر از سیل زدگان سیل اخیر در کشور، لوازم خانگی‌شان را تحویل گرفته اند و در حال تلاش برای بازسازی و مرمت مسکن‌های سیل زدگان هستیم.

وی افزود: از دولت تقاضا دارم تا در سال ۹۸ چتر حمایتی دولت برای کمیته و بهزیستی باز‌تر شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سبد کالا برای محرومان و افراد تحت پوشش حدود ۴۷۰ میلیارد تومان هزینه در برداشت.

وی افزود: باور ما این است که به جامعه هدف به چشم حمایتی نگاه نشود، جامعه هدف نه تنها سربار نیستند بلکه می‌توانند باری را از دوش ما بردارند.

فتاح خاطرنشان کرد: اینکه ترامپ می‌گوید که محرومان با توجه به ایجاد فشار اقتصادی به کف خیابان‌ها می‌آیند کور خوانده است، چرا که با تدبیر مقام معظم رهبری و مقامات کشور، ما بر تمام فشار‌ها غلبه و تحریم‌ها را دور خواهیم زد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار