سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوء قصد به یکی از مسئولان زندان‌های استان سیستان و بلوچستان / برخورد قاطع دستگاه قضایی با مسببان

در پی انجام سو قصد به یکی از مسئولین زندان‌های سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان زندان‌ها ضمن تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان‌های استان، خواستار پیگیری موضوع و برخورد قاطع با مسببین حادثه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از سازمان زندان‌ها،در پی انجام سو قصد به یکی از مسئولین زندان‌های استان سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان زندان‌ها ضمن تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان‌های استان، خواستار پیگیری موضوع و برخورد قاطع با مسببین حادثه شد.

 اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌های کشور  در تماس‌های تلفنی جداگانه ضمن پیگیری وضعیت سلامتی این همکار ارزشی و متعهد خواستار برخورد قاطع با عاملین حادثه و شناسایی علل آن شد.

رئیس سازمان زندان‌ها در گفتگو با رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از وی خواست نیرو‌های امنیتی استان به صورت ویژه این موضوع را پیگیری و مسببین حادثه را شناسایی کنند.

وی تاکید کرد: حمایت از تمامی کارکنان زندان‌های کشور یکی از اولویت‌های این سازمان است.

رئیس سازمان زندان‌های کشور با محکوم کردن این اقدام گفت: هر اقدامی که موجب ناامنی و خسارت به شهروندان شود محکوم است و دستگاه قضائی با این مساله قاطعانه برخورد خواهد کرد.

براساس این گزارش حال عمومی این مقام مسئول در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان رو به بهبودی است.

یک منبع آگاه گفت: یکی از مسئولان اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان پس از تعطیلی اداره هنگام عزیمت به خانه در نزدیکی منزلش با قمه مورد سو قصد قرار گرفت.

سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  گفت: پس از وقوع این حادثه مأموران انتظامی به سرعت در محل حضور یافته و با جدیت پیگیر موضوع شدند.

سردار محمد قنبری افزود: پرونده این سوءقصد به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ع

سوء قصد به مسئول زندان‌های  سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.