سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هزار و ۷۲۱ فرد نیکوکار در کرمانشاه برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیش قدم شده اند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان روز بیست و هشتم، یک هزار و ۷۲۱ فرد نیکوکار در کرمانشاه برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیش قدم شده اند.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این افراد خیر و نیکوکار برای حمایت از ۲ هزار و ۷۰۸ نفر از ایتام و فرزندان محسنین (فرزندان سرپرست از کار افتاده) اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت : هم اکنون در کرمانشاه ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی نیک اندیش حمایت از چهار هزار و ۴۱۵ یتیم و ۲ هزار و ۴۳۲ نفر از فرزندان محسنین کرمانشاهی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند را برعهده دارند.

خدرویسی با بیان اینکه حداقل کمک هر حامی به هر یتیم تحت حمایت ۳۰۰ هزار ریال است، یادآور شد: هم اکنون هر یتیم کرمانشاهی به طور میانگین از حمایت حداقل سه حامی نیک اندیش بهره مند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه یادآوری کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خیران نیک اندیش ۶۶ میلیارد ریال برای اطعام نیازمندان کرمانشاهی کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی برای اطعام نیازمندان به صورت برپایی سفره‌های آسمانی افطار، توزیع غذای گرم و سبد موادغذایی هزینه شده است، یادآور شد: پنج میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان از این میزان کمک به صورت کالا‌های اساسی معیشتی و غذای گرم و همچنین ۸۶۵ میلیون تومان نیز به صورت نقد برای برپای سفره‌های آسمانی اطعام اهدا شده است.

خدرویسی در پایان گفت: شماره گیری کد #۰۸۳*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه و واریز کمک‌ها به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از راه‌های مشارکت در اطعام نیازمندان است .

 

 

انتهای پیام/د

 کمک ۶۶ میلیارد ریالی خیران برای اطعام نیازمندان کرمانشاهی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.