سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوم بلوچ از مرزداران واقعی و وفادار به جمهوری اسلامی ایران هستند

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: قوم بلوچ از مرزداران واقعی و وفادار به جمهوری اسلامی ایران هستند و باید نظام با زیرساخت‌های لازم در محدوده این استان برای رفاه حال مردم توجه کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان در نشست تکریم و معارفه فرماندار سرباز با تسلیت ارتحال امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) پرچمدار انقلاب بود و امروز خودباوری، استقلال، اتحاد و برادری را به ما هدیه کرده است.

وی گفت: با تدوام آرمان‌های انقلاب آینده‌ای درخشان‌تر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش داریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهرستان سرباز به بلندای تاریخ و با قدمت تاریخی، جایگاه پرورش علمای بزرگ، شاعران، مرزداران عزیز به استواری کوهستان و مردمانی استوار دارد و وطن خواهی، ایران خواهی و اسلام دوستی آنان زبانزد عام و خاص است.

وی ادامه داد؛ قوم با اصالت بلوچ یک قوم مرزدار و وفادار به انقلاب است و نگاه جمهوری اسلامی ایران به استان سیستان و بلوچستان نگاه توسعه‌ای است.

زینی وند اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران و در تمامی دولت‌ها نگاه به قومیت و مذهب جایگاهی ندارد.

وی بیان کرد: با نگاه ویژه نظام به سیستان و بلوچستان در حوزه گاز، ریل و سایر زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در این ستان صورت گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به برخی تخلفات در سطح کشور، استان و شهرستان سرباز اشاره کرد و گقت: تا روشن شدن مساله و اثبات جرم نباید یک موضوع رسانه‌ای شود تا شان و آبروی یک انسان بی گناه حفظ شود.

وی ادامه داد: بستن کامل مرز و برخورد با ماشین‌های سوخت بر، کار سختی نیست، ولی قرار نیست راه‌های اشتغال مردم بسته شود.

زینی وند بیان کرد: همه مردم و مسئولان و معتمدان کمک کنند تا مشکل سوخت سامان پیدا کند و همانطور که مسئولان نظام در مورد سوخت به مردم کمک می‌کنند مردم هم باید در مقابل توصیه‌ها را در مورد سوخت جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه همه فرمانداران و بخشداران در مورد برگزاری انتخابات پیش رو باید مطیع قانون باشند و نباید حامی یک کاندید خاص باشند، خاطرنشان کرد: در بحث انتخاب فرمانداران شایسته سالاری، جوان گرایی و استفاده از بانوان و نخبگان متخصص در پست‌های فرمانداری و بخشداری مدنظر استانداری است.

در پایان این مراسم سلیم کدخدا به عنوان سرپرست فرمانداری سرباز منصوب و از خدمات محمدانور بجارزهی قدردانی شد.

سلیم کدخدا در طول ۱۴ سال (از سال ۱۳۸۴ تاکنون) فعالیت سیاسی و عمرانی در سمت‌های کارشناس دفتر سیاسی و انتظامی فرمانداری، دبیر شورای تأمین و معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری نیکشهر مشعول به خدمت بوده.

انتهای پیام/ع

قوم با اصالت بلوچ یک قوم مرزدار و وفادار به انقلاب است

برچسب ها: فرماندار ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.