سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عوامل تخریب خودرو‌های شهروندان کرمانشاهی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس، ۳ نفر از اشراری که به خودرو‌های شهروندان خسارت و آسیب وارد کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگاری گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و تخریب در شهرک پرواز، ماموران کلانتری ۲۲ ظفر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت : پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که ۳ نفر از ارازل و اوباش با سلاح سرد و به علت اختلافات قبلی با یکی از شهروندان به درب منزل وی مراجعه و ضمن تخریب شیشه‌های منزلش، ۳ دستگاه خودروی پارک شده در کوچه‌های اطراف را نیز تخریب و متواری شده اند.

 براری نصریح کرد: در همین راستا ماموران کلانتری با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم موفق به شناسایی اشرار فراری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از کشف ۱۷ فقره سرقت دوچرخه خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوچرخه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان پس از انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

 براری گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها انجام شده به ۱۷ فقره سرقت دوچرخه در محلات مختلف شهر کرمانشاه اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد .

 

 

انتهای پیام/د

 کشف ۱۷ فقره سرقت دوچرخه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.