سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلودگی کارخانه ذوب مس خاتون آباد کنترل شده است

مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: طی چند سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته، آلودگی غبار کارخانه ذوب مس خاتون آباد در سطح استاندارد‌های جهانی کاملا کنترل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلیل حسانی مدیر مجتمع مس شهربابک در نشست هم اندیشی با روحانیون شهرستان شهربابک با اشاره به استقلال مجتمع مس شهربابک و برنامه‌ها و اهداف آینده این مجتمع گفت: پس از استقلال مجتمع مس شهربابک ضمن ایجاد چارت سازمانی جدید متشکل از نیرو‌های توانمند بومی و با تعریف ۳ پروژه جدید در کنار ده واحد تولیدی با اشتغال ۵ هزار نفر پرسنل پیمانکاری، نیروی رسمی و شرکتی در سطح مجتمع به دنبال رسیدن به اهداف و برنامه‌های جدید در آینده هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف رو به رشد مجتمع مس شهربابک بیان داشت: امیدواریم در کنار واحد‌های تولیدی فعال در مجتمع مس، ضمن رفع کمبود‌ها در مسیری جدید و رو به رشد حرکت نموده و با داشتن یک مجتمع تولیدی، صنعتی کامل در سطح ملی و منطقه‌ای بدرخشیم.

حسانی وظیفه اصلی مجتمع مس شهربابک را به عنوان یک بنگاه اقتصادی" تولید" عنوان کرد و یادآور شد: بنده و تمامی همکارانم در مجتمع مس شهربابک امانتدار هزاران میلیارد سرمایه برای میلیون‌ها نفر ایرانی هستیم، لذا باید به وظیفه اصلی خود همان" تولید" که از نیاز‌های اصلی کشور است، عمل نماییم.

وی با اشاره به وظایف و خدمات اجتماعی و فرهنگی مجتمع مس شهربابک در کنار تولید تصریح کرد: در سال ۹۷ پس از استقلال مجتمع مس شهربابک، میزان کمک‌ها و اعتبارات بلاعوض در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در سطح شهرستان شهربابک به میزان ۴ برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به اقدامات پیشگیرانه آلودگی کارخانه ذوب مس خاتون آباد گفت: طی چند سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته، آلودگی غبار کارخانه ذوب مس خاتون آباد در سطح استاندارد‌های جهانی کاملا کنترل شده است.

وی افزود: امیدواریم با راه اندازی کارخانه اسید در ابتدای نیمه دوم سال جاری، گاز کارخانه ذوب مس خاتون اباد کنترل و با ورود به مدار کارخانه اسید تبدیل به اسید شود.

انتهای پیام /س

اقدامات پیشگیرانه آلودگی کارخانه ذوب مس خاتون آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.