سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

حمله نظامی گزینه روی میز آمریکا نیست

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ و حمله نظامی گزینه روی میز آمریکا نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نشست پرسش و پاسخ در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با موضوع بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی، به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران و آغاز دور دوم تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از این اقدامات آمریکا تمدید معافیت از تحریم‌های نفتی ایران است.

وی ادامه داد: وقتی که ما امکان صادرات نفت را نداشته باشیم و از این حق محروم شویم، سایر کشور‌های نفت خیز نیز به مشکل برخورد می‌کنند و هیچ کدام از این کشور‌ها نمی‌توانند نفت خود را به سایر کشور‌ها صادر کنند.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما یک گفتمان هستیم و این گفتمان نه تنها در آسیا بلکه در اروپا هم مطرح می‌شود، گفت: دشمنان نگران تغییر جریان ترکیب جمعیتی هستند و تمام توان خود را صرف این جریان می‌کنند از این رو دست به عملیات‌های انتحاری می‌زند، اما اگر بخواهند به ما لطمه بزنند نخست خود صدمه می‌بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر افزود: مشکلات داخلی زیادی در کشور وجود دارد؛ کشور ما سرشار از منابع عظیم است و ما از این نظر ضعف و کمبودی نداریم، مشکل اساسی ما ناشی از سوء مدیریت در کشور است.

وی ادامه داد: صندوق ذخائر ارزی کشور به قدری است که اگر صادرات نفت هم نداشته باشیم، تا چندین سال تامین هستیم و مشکلی در این زمینه نداریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور توجه کنیم؛ امروزه ارزش پول ما کاهش یافته و تولید رکود داشته است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

یکی از مشکلات کشور، عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.