سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارائه خدمات بهداشت روان و تغذیه در مراکز بهداشت دانشگاه شهید بهشتی

عرشی گفت:اکنون خدمات کارشناسی بهداشت روان و تغذیه به خدمات قبلی مراکز جامع سلامت در قالب طرح تحول اضافه شده است.

عرشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعمیق خدمات بهداشتی و درمانی است که در طرح تحول نظام سلامت مشخص شده است؛ این کار با هدف ارائه خدمات بهتر در حوزه سلامت، به مردم و مراجعه‌کنندگان مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و پایگاه سلامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، خدمات کارشناس بهداشت روان و کارشناس تغذیه به تازگی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

انجام واکسیناسیون رایگان  از طریق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج میلیون و ۴۸۰ هزار نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار دارند، تأکید کرد: قرار است واکسن‌های جدید از طریق وزارت بهداشت به زنجیره واکسیناسیون قدیمی اضافه شود و دانشگاه این آمادگی را دارد تا  به طور رایگان واکسیناسیون برای نیازمندان انجام دهد.

عرشی بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موضوع بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای است و این دانشگاه به طور میانگین ۳۰ هزار پایگاه بهداشتی دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: در حال حاضر ۳۲۱ پایگاه بهداشت تحت پوشش دانشگاه است که  به مراجعه کنندگان و به ویژه گروه‌های هدف خدمات بهداشتی و  درمانی ارائه می‌دهد.

عرشی یادآوری کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسته‌های خدمتی را در قالب طرح‌های مختلف به منظور ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم تعریف و به طور رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.